منتديات اسرة الابطال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اسرة الابطال

المنتدي الرسمي لأسرة الابطال

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
theprisoner_dream
بطل صغير
بطل صغير

شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف Empty
مُساهمةموضوع: شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف   شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف Icon_minitimeالأحد سبتمبر 14, 2008 11:51 am

بسم الله الرحمن الرحيم

أود أن أشكر كل إدارة هذا المنتدى

على التجاهل التام

الذى يحدث معى

فانا أكثر عدد مشاركات ولم يتم عرض أى قسم حتى أقوم بالإشراف عليه

فشكرا لكم وهنيئا لكم

وشكر خاص إلى عمرو سيف

الذى عين كل من مادا وروميو

ومحمود ويويو وميس أنجل

وأوعدكم أننى لن أشارك مرة أخرى

وأتمنى لكم دوام التوفيق والنجاح

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
romyo
مشروع بطل
مشروع بطل
romyo

مُساهمةموضوع: الشرح واجب   شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف Icon_minitimeالأحد سبتمبر 14, 2008 6:32 pm

انا مش هرد على اللى اتكتب لانه منطقى وطبيعى ان ناس مشاركاتها لا تتعدى صفر مشاركة مش ممكن تمسك اشراف اى قسم بالمنتديات الا لو كانوا اصحاب المنتدى مثلا .
ولكن بما اننا مع بعض كلنا فان اخونا محمود دريم مخدش باله من انى روميو ومادا ويويو ومحمود ومس انجل (اللى معملتش ولا مشاركة على فكرة) ولا واحد فينا مشرف اساسا ولا حاجة لو قريتها صح هتلاقى اننا ادارة الاسرة مش المنتدى ولا الاشراف لان المنتدى وكل المنتديات لها اشراف واحد مكتوب وهو الادارة اللى هو عمرو سيف بس وهو مش ناوى يدى الاشراف لحد فى الفترة الحالية لان زى ما انتم عارفين المنتدى لسة حديث الانشاء ويا ريت نستنا كدة ونركز فى الكلام اللى بيتكتب عشان ميتفهمش غلط . وبرضه يا دريم انتا مرحب بيك فى المنتدى سواء شاركت او لأ لان مفيش منتدى او اى حاجة تقف على واحد بشخصه .
yoyo
مشروع بطل
مشروع بطل
yoyo

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف   شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 3:56 pm

يا جماعة احنا لية كلنا مش قدارين نفهم ان كلنا بنشتغل مع بعضنا ومهمتنا وهدفنا هو خدمة بعص واننا نخلى منتدانا واسرتنا احسن منتدى واحسن اسرة ومش مهم نكون لينا مناصب واحب اوضح يا دريم زى ما قال روميو بالضبط ما فيش حد فينا مشرف كل اللى اتكتبت اساميهم دول ادراة الاسرة مش مشرفين وياريت بقى نشتغل يا جماعة من غير ما نفكر فى الحجات دى ومين مشرف ومين لا ومين ما سك منصب ومين لا لان كل حد بيشتغل لازم هاياخد حقه وارجوكم المنتدى الاولانى اتقفل بسبب الحاجات دى يا ريت ما نكررهاش
theprisoner_dream
بطل صغير
بطل صغير

مُساهمةموضوع: رد: شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف   شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 16, 2008 10:21 pm

أنا أسف يا جماعة وياريت ماتزعلوش منى لكن أنا أفتكرت أن عمرو عينكم كلكم وأنا لا

وطالما أنا غلطان

أنا بعتزر بجد

وأنا أسف للمرة التانية

حقكم كلكم عليا

وياريت عمرو يمسح التوبيك دة

شكرا لكم أخوانى وشكرا عمرو سيف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-