منتديات اسرة الابطال

المنتدي الرسمي لأسرة الابطال
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عمرك ضحكت من قلبك

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
a.do7a
مشروع بطل
مشروع بطل
avatar

عدد الرسائل : 16
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 13/10/2008

مُساهمةموضوع: عمرك ضحكت من قلبك   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 9:06 pm

الضحك اجمل حاجه في الدنيا
وانك تضحك من قلبك دي نادره جدا ,نظرا لظروف الحياه و يا سلام لو شوفت حاجة او سمعت افيه يموتك من الضحك.
و زى ما كبيرنا فى الألش شهاب بيقول : على رأى المثل <اللى بيضحك يبقى أكيد فى حاجه ضحكتوا>
Laughing Very Happy tongue Razz

علشان كده انا بطلب من اي حد يدخل هنا انه يحكي موقف خلاه يموت

Arrow
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عمرك ضحكت من قلبك
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات اسرة الابطال :: الصفحة الرئيسية :: المنتديات العامة :: المنتدي العام-
انتقل الى: